Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:54 - Настинки и вирусни заболявания
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 1260 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2011 11:10


                                       Настинки

Лариса 27 години.
Често боледувах през цялата годината. Най-вече ме притесняваше гърлото ми. Загубих апетит, отслабнах, чувствах се уморена. Една позната ми предложи да взимам Transfer Factor Класик. След като го вземах един месец, всички тези симптоми изчезнаха. Чувствам се бодра, в отлично настроение. Тази зима не се разболях нито веднъж. Това се случва за първи път от много години.

Любов 55.
Отстраниха ми сливиците. Започна често да ми се възпалява гърлото. При поредното възпаление започнах да взимам Transfer Factor
Advans по 2 капсули 3 пъти на ден. Аз смучих съдържанието на капсулите за да остават  по-дълго в гърлото. Дискомфортът бързо изчезна. Почувствах се прекрасно.

Н. 38 год. Уфа
TF  и ТF плюс са два уникални продукта, за които може да се говори безкрайно. Семейството ми ги взема с удоволствие. Всяка настинка при нас се лекува още първия ден - 4 капсули ТФ  плюс 3 пъти дневно и процесът на болестта спира.
Благодаря за прекрасния продукт!

Катерина
Нижни Новгород
Аз бях чувала много за ТF. Когато ме хвана грипа /както винаги в най-неподходящ момент/ и дигнах висока температура, отиде при приятелката си, която взема ТФ и си купих една опаковака ТФ плюс. Взимах по 3 капсули дневно. На следващия ден температурата спадна,а два дни по-късно вече бях здрава.

 Ю.А.
Грип
Боледувахме всички – аз, съпругата ми и 9 месечното ни бебе.
Грипа се съпровождаше с висока температура. Аз се справих за един ден, жена ми за едно денонощие, а детето ни - за два дни. При условие, че само на него му давахме Nurofen. Ние с жена ми вземахме по една капсула Трансфер Фактор през 2 часа в продължение на 3 дни, детето - по 1 / 2 капсула 2 пъти на ден и след това - възрастните се по 1 капсула -  3 дни, а детето - 1 2 капсули сутрин в продължение на 3 дни.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 144231
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930