Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:57 - Псориазис
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 2425 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2011 11:08



                                                   
Псориазис
Н.С. 39год. Уфа
2,5 години аз страдах от псориазис, който неизвестно от какво се появи. На 26-ти юли 2004г. жена ми донесе у дома ТF плюс и ми ппредложии да започна с 2 капсули 3 пъти дневно. Един месец по-късно главата ми се изчисти, а по-късно следи от псориазиса започнаха да изчезват и по тялото ми. През септември по тялото ми бяха останали само тъмни петна, които постепено избледняха и сега кожата ми е абсолютно чиста. Продължавам да вземам по 1 капсула ТФ класик за профилактика. Благодаря ви за вашия чудесен продукт. Нека той да донесе щастие на много хора.

Николай 28 години.
От много години имам псориазис. Основното поражение при мен е в скалпа. Вземах различни лекарства и мазила, но не помагаха. Честно казано бях се примирил със заболяването. Но веднъж, когато се постригвах, фризьорката ми каза за трансфер фактор. Аз не веднага повярвах и тя ме убеди да опитам. След 12 дни  имах 50% по-малко увреждане на кожата. Още след 2 седмици имаше само незначително лющене, по-скоро като себорея. За всички проведени лечения аз никога не съм имал такъв ефект и бързина. Ще продължа да вземам ТФ за профилактика.

Доктор онколог
Пациентка с псориазис страда от детската си възраст. Носи дрехи, които да прикриват изцяло кажата й, защото гледката не е от най-приятните. След 3 месеца приемане ТF класик имаше само ,,дежурни,, петънца по кожата. Тя вземаше от 2 до 4 капсули на ден.
     
Андрей  08.02.2005год.
Изглежда, че Transfer Factor е нещо чудесно. Аз съм на 25 годишна възраст. От тях 5 години се мъча с псориазис. Много неща съм опитал, но ефект нямаше. Много исках да отида на почивка, даже бях започнал да спестявам пари.Но как да се покажа с тези гадости по кожата? Бях ,,поръсен,, от главата до петите. Беше ме срам...
Майка донесе трансфер фактор  плюс, но аз просто се засмях – не вярвах, така че понякога, под нейният натиск сутрин поглъщах 1-2 капсули. Тя и за през деня ми даваше, но аз не съм съсещал за тях. След един месец петната по кожата ми станаха по-малко. Тогава започнах да вземам редовно 2 капсули 3 пъти на ден. Кожата се почисти. Отне ми 7 месеца, от които само 2 мес. вземах по 6 капсули на ден. След това отново – нередовно. Но сега кожата ми е чиста. Съветвам Ви да опитате!

Жена на 45 год.
Диагноза: псориазис в остра форма. Псориатична плоча на лакътя на дясната ръка.
Страда от повече от 20 години, а през пролетно-есенен период – получава обострение. Многократно са провеждани курсове на лечение по традиционна и нетрадиционна медицина, но без особен успех. Получава ТФ по 1 капсула дневно в продължение на 2 седмици, след това по 1 капсула 2 пъти на ден и така 2 месеца. Допълнително вземаше Аntitox по 1капсула на ден.
 Резултат: през първите 2 седмици всички симптоми на влошаването изчезнаха - хиперемия на кожата, сърбеж,  плаката е рязко намаляла по размер. В момента е в устойчива дълга ремисия.

                                            Нарушения по кожата
Мъж на50 години.
От няколко години страда от атопичен дерматит в тежка форма. По-голямата част от кожата му е била покрита с рани, напукани и кървящи. Това не беше кожа на човек, а по-скоро приличаше на кожата на гущер. Мъчеше го постоянен сърбеж. Преди няколко години вземаше хранителни добавки, които му дават временно облекчение. Имунологичен анализ показва малко подобрение. Започнах ТФ с 3 капсули на ден. Сърбежът започна да отшумява след 2 седмици. За 2 месеца кожата придоби  нормален вид. След шест месеца от стрес отново се появиха на няколко места петна по кожата. Направи още един курс с ТФ и проблемът се реши. Периодично вземам ТФ като превантивни дози. Вече 2 години кожата е в добро състояние.
                                              
Алергии
Куляш M. Актобе
При мен дойде студентка с оплаквания от алергични прояви на кожата,  диария в следствие на  нарушение в резултат на антибиотично лечение на цистит. След консултацията допълнително към лечението включихме Transfer Factor класик по 1 капсула 3 пъти на ден. На 4-и ден състоянието се подобри, никакви оплаквания, болката спря, кръвни тестове са нормални. Една седмица по-късно момичето отлетя за Америка с класически ТФ и ТФ Адванс за да може да продължи лечението и по-нататък.





Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 144578
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930