Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 13:40 - Стрес,депресия,потенция
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 1902 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2011 10:07


Стрес, депресия, потенция Ежедневието на болшинство българи е свързано постоянни нервни натоварвания, стрес, физическа умора. Това води до постоянни увреждания в работата на  имунната ни  система, които натрупвайки се, сриват имунитета. Често задават въпрос: « Когато  Трансфер Фактор ни реши здравословните проблеми, защо да продължаваме да го взимаме?». Тф е базова имунна информация, която не сте получили при раждането си. Когато възстановите имунната си програма и се преместите да живеете в екологично чист регион, храните се качественно и пълноценно, пиете чиста вода, дишате чист въздух, елиминирате стреса, тогава Трансфер Фактор повече не Ви е необходим! Учените твърдят, че за имунната ни система е по-добре да получава един голян стрес на седмица, отколкото цял куп «мини-стресчета» ежедневно.  Използвайки Трансфер Фактор няколко дни или седмици /при всеки организъм периодът е различен/ Вие излизате от депресия, връща се желание за живот и светът отново става цветен, а не черно-бял. Приемайки Трансфер Фактор, Вие осъзнавате, колко хубаво е да сте здрав! Дори и да нямате сериозен здравословен проблем, а просто се чувствате потиснат, объркан и изморен от живота. Справяйки се с ежедневните  стресови ситуации, тялото Ви нормализира потенция и либидо.  Трансфер Фактор е прекрасно средство за  профилактика и развитие на огромен брой заболявания: сърдечно-съдови, автоимунни, ендокринни, нервни, инфекциозни и др. Разбира се, по време на един грипов период, вие можете да се разболеете, но с помощта на Трансфер Фактора ще оздравеете много бързо и болестта Ви ще премине в много лека форма без никакви усложнения. Същото се отнася и за ухапване от кърлеж. Когато започнете да взимате Тф, Вие, разбира се, ще имате Ваши резултати. Тук предлагам да видите какво се случва с обикновени хора след приема на ТФ, които са подложени на неизбежен стрес.                                           
Людмила 47 години.
Започнах да вземам Transfer Factor Plus в състояние на депресия. Имах силно нарушение на съня, не можех да правя нищо. След 2-та капсула почувствах ефект. През нощта съм спала като здрав безгрижен човек. Събудих се в добро настроение и имах огромно желание спешно да подредя апартамента, в който живея. Навън ми се струваше, че всички хора ми се усмихват. Аз продължавам да взимам ТФ вече няколко месеца. Понякога усещам дискомфорт в местата, където имам проблеми. Но той не трае дълго, а бързо преминава. Аз вече нямам киселини в стомаха и оригване след хранене, вече не ме боли черния дроб. Изчезна миома на матката. Забелязах, че съм престанала да бъда раздразнена и вече не се обиждам на хора. Винаги съм в добро настроение. Какъв прекрасен продукт!

Галина 57 години.
Преживях голяма трагедия на фона на екстремния стрес, падна ми кръвното налягане, пулсът беше 38 удара в минута, тежък световъртеж, силна умора, не можех да се навеждам, вцепеняваха ми се ръцете. Аз изпих само една опаковка TF Плюс и след това се явих на изследването. Резултат: възстановено кръвно налягане и пулс - 70. Чувствам се весела, бодра и всичките ми заболявания вече са отминали.
Марина, 39год. По професия съм фризьорка и заплащането ми зависи от това, как изглеждам, от настроението ми и ефективността. Един ден имах много клиенти, а аз се чувствах много зле, ръцете ми не ме слушаха, страхувах се, че ще се наложи да връщам клиентите.  Една приятелка ми даде бурканче TF плюс. На третия ден от депресията ми нямаше и следа, работих с удоволствие, и всички клиенти бяха доволни от работата ми. Започнах да давам и на дъщеря ми – тинейджерка. Тя стана по-малко раздразнителна, спряхме да се караме.

Татяна, 34год.
Занимавам се с частен бизнес. Животът ми е много интензивен. Взимам ТФ плюс 2 пъти дневно вече 2 месеца. Станах по-жизненна, изчезна хроничната ми умора – занимавам се с моя бизнес с още по-големи натоварвания. Преди не можех да спя, а 2 седмици по-късно нормализира се сънят ми. Майка ми взима ТФ класик 1 месец. Казва, че от много години не се е чувствала толкова добре.    



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. анонимен - Това вярно ли е? И само за жени?
28.07.2010 17:49
Това вярно ли е? И само за жени?
цитирай
2. merit - Има формула която е съобразена с ...
30.07.2010 09:43
Има формула която е съобразена с женските хормони и процесите който съответно протичат в тялото,има и мъжка такава формула.Когато аз започнах да вземам трансфер фактор бях настроена негативно,смятах,че това е поредната глупост с която се опитват да ме зарибят.Опитах заради препоръката на добър приятел и сега съм благодарна,защото понякога отричаме категорично без даже да си направим труда да получим повече информация,смятаме ,че всичко ни е ясно и всичко знаем,че на нас точно няма да ни се случи нещо лошо и че можем да се справим.Да можем ,аз можах ,защото приех помоща и опитах.Мисля,че трансфер фактор промени живота ми и за секунда няма да се разколебая ако някога трябва да избирам отново...:-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 143833
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031