Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:49 - Зъби и венци
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 1729 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2011 11:11


Кони С. Всеки път,когато си мия зъбите много силно ми кървят венците.Преди 4 месеца моят стоматолог ме помоли да се преглеждам вместо на 6 месеца на 4,заради кръвотечението от венците.Когато преди две седмици аз отидох на поредната процедура,с мен започна да се занимава друг стоматолог.Той внимателно прочете историята на моето заболявание и проучи всичко за него.Но,когато започна да ми чисти зъбите,той забеляза ,че не кървяха.Той започна да чисти зъбите от другата страна и аз казах,че навярно венците ми ще започнат да кървят,но нищо подобно не се случи.Аз бях много учудена,за това ,че с години кървенето на венците ми беше сериозен проблем.Оказа се,че цялата хитрост е в това,че аз съм вземала  TF и TF+.Само те единствено са ми помогнали да се справя с този проблем.Толкова съм щастлива!   Кармен П. Аз боледувах дълги години и билките ми помогнаха да се върна към живота.Но в замяна на това моята имунна система беше силно износена ,моите венци бяха обхванати от тежка инфекция,от която не можех никак да се избавя.От двама свои познати аз научих за TF .Това ме заинтересува,но не дотолкова,че веднага да да започна да действам.Както и да е ,след това една от тях ми позвъни и подробно ми разказа за продукта,аз проявих интерес към него.След това,когато прослушах касетата ,аз и звъннах и и казах,че искам да поръчам TF. Когато получих продукта,веднага взех 5 капсули,а по-късно още 2 капсули до вечерта. На следващия ден продължих да приемам продукта в този режим и вече започнах да чувствам изменения. На третия ден инфекцията я нямаше.   Дали Б. Мен ме мъчеше инфекция на венците в течение на 15-20 години. Аз приемах всевъзможни билки,витамини,минерали,но нищо не ми помагаше.Аз винаги си миех зъбите по 3-4 пъти на ден и посещавах регулярно стоматолога си.Веднъж стоматолога ми ми направи рентгенова снимка и ми каза,че на един от зъбите той е забелязъл  малко тъмно петно.Беше необходимо да се извади зъба,за да се избавя от инфекцията.Колкото и да ми беше тъжно, зъбът трябваше да се извади.По-късно, обаче инфекцията не се излекува.Стоматологът ми затвори и канала на зъба,който се намираше близко с извадения, но и това не помогна.Пет дена по-късно моят стоматолог ме изпрати при специалист.Специалистът каза,че ще отреже кожата от небцето и ще я пришие към венеца.Когато се заинтересувах какъв ще е успеха на дадената операция,той ми отговори примерно 50/50.Аз отговорих,че достатъчно съм страдал и реших да се откажа.И така аз продължих както и преди да се грижа за зъбите си , с надеждата,че няма повече да се появи някаква инфекция.Но веднъж узнах за TF и за това,че той е помогнал на много хора.Аз започнах да вземам по 3 капсули TF и по 2 капсули TF+ ежедневно. След две седмици,когато си миех зъбите забелязах,че с моите венци настъпват някакви изменения.Вдигнах устната си и внимателно разгледах венците си.Промяната беше поразителна!Венците ми не само бяха станали отново розови,но и на тя се появяваше нова кожа, и те започваха да прилягат плътно към зъбите ми.Аз ги наблюдавам вече цяла седмица,но те не престават да се подобряват.Това беше толкова учудващо,че помолих жена ми да вземе видеокамерата и да заснеме всички тези промени.Сега имам нагледни доказателсва за промените настъпили след приема на TF и какви бяхапреди това.Просто потресаващо! Барбара В. След като се върнах от Индия,проблемите със здравето ми започнаха да възникват един след друг.Преди седем години се разболях от бактериална инфекция,която силно рушеше имунната ми система. През януари тази година ми се появи възпаление на зъбите и аз реших да се обърна към стоматолог. Когато той ме посъветва да започна да приемам антибиотик аз се отказах и започнах да вземам TF+ по 5 пъти на ден.След седмица аз отново посетих стоматолога ,и той ми каза че инфекцията е изчезнала. Той беше много учуден. Всички,които работеха в неговия офис,живо се заинтересувахаот продукта ,а жената,която работеше на регистратурата ,която беше болна от астма вече 16 години ,ме помоли да и дам от тези продукти.Тя започна да приема TF и многоскоро вече не и беше необходим преднизолон.След седмица тя каза,че така добре никога не се е чувствала и за първи път от 16 години насам може свободно да диша.Тя престана да взема Ekolide.Аз изразявам искрена благодарност на Бони Тейлър, за това че тя ни разказа за този продукт и на лекарите,които ни подкрепяха.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 144759
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930