Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:42 - Алергий и астми-Резултати от приемането на Трансфер Фактор
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 1404 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2011 11:12


  Дорис З. Започнах да взимам TF през януари 2002г.През месец март обичайно започват алергиите,предизвикани от различни видове прашинки (от цъфтежа на дърветата,тревите и др.)Такива прекрасни цветя като лилии,момини сълзи,люляк и зюмбюли предизвикваха у мен подмърчания,кихане и парене в очите.Веднъж,когато вече взимах  ТF от три месеца и бях на гости и седях на масата пред мен стоеше ваза със зюмбюли.При мен не се появиха никакви алергични симптоми нито по време на обяда, нито след това.Обичайно през горещото лято при мен се подуват стъпалата и глезените,през тази година нищо подобно не се случи.Аз взимам по 3 капсули дневно. На 67 години съм. Винсент Х. Аз имам прекрасни резултати след приема на TF.През 1959г. Ми беше поставена диагноза –сезонна алергия. Аз бях алергичен към петнадесет вида различни растения и по бързината на отслабване на моята имунна система към нея се прибавяше и хранителна алергия.Моето състояние, дотолкова се влоши,че няколко пъти имах пристъпи на астма. Имах алергии към тревата,плесента,прахоляка и парфюмите.През времето на сезонните алергии аз не можах да се храня с нищо,съдържащо домати или шоколад.За това отидох на лекар,който две седмици ми слагаше инжекции и аз постоянно си слагах капки в очите, в носа, вземах противоалергични медикаменти.Достигнах до там,че у мен под ръка през целия ден беше една кутийка с различни спрейове и тем подобни. През нощта аз спях във фотьойла,защото не можех да легна.Станах вял,отпуснат и раздразнителен.В края на краищата моята жена ми каза : „Ти изпробва всички средства ,започвайки от витамини и свършвайки с всевъзможни лекарства и няма никакъв резултат.Защо не изпробвашTF ?” И аз започнах да го приемам в началото на месец март. Първата седмица аз вземах по 1 капсула по време на ядене,но особени промени не забелязах.Тогава си помислих 2 капсули е добре,но 3 още по-добре,но очакваните резултати отново не идваха.Започнах отново да взимам по 2 капсули по време на всяко хранене,1 капсула с чаша вода между храненията и 1 капсула вечер.Ето сега вече почуствах разликата. Това е невъзможно да се обясни.На работа всички бяха свикнали да ме гледат вечно кашлящ и кихащ. Това вече не се случва.Не ми е нужно да нося със себе си по две пакетчета носни кърпички и кутийка със салфетки,не ми трябва и кутийка с препарати.Аз не съм просещавал моя алерголог от месец март. Благодаря Ви TF  и   4LIFE! Клаудия Р. Аз разказвам за моята приятелка –медицинска сестра и за  TF.В течение на десет години нейната дъщеря страдаше от различни заболявания. През известен период от време даже беше в критично състояние.Лекарите я обезкуражили като и казали ,че нейните ендокринна и имунна системи с много отслабнали. В стремежа си да помогнат те и назначили различни алтернативни средства.Тя преминала през няколко скъпо струващи курса ,след което имаше малко облекчение. След това нейната майка започнала да дава TF. Т я вземала по 4 капсули на 6 часа в продължение на 2 дена .След двата дена,детето,което имаше тежки алергии и синузит нямаше вече никакви оплаквания.По време на тежките алергични сезони тя се чувсваше превъзходно!Изглежда добре,носът и вече не е зачервен и се чувства прекрасно Тя казва,че всичко това се дължи на  TF.Аз благодаря на бога,че има TF,който със своя чудодеен образ е изменил живота на много хора. Джо Лин К. Аз много се интересувах от информация,свързана с TF,защото моята седем годишна дъщеря страда от синузит и различни инфекции на ушите.През целият и живот на нея и се налага да провежда лечение с антибиотици 4-5 пъти в годината.По време на последния пристъп и се наложи да вземе два вида антибиотик наведнъж,за да се справи с инфекцията.Аз купих флакон с TF и го държах под ръка, за всеки случай.Примерно след 4 дена тя се събуди с висока температура и започна да се оплаква от болка ушите.Аз и сложих капки в ушите,за да облекча болката и и дадох TF-5 капсули заедно със гроздов сок и тя отново заспа.Събуди се след 4 часа и се чувстваше по-добре но аз и дадох още 5 капсули със сок,след което тя заспа и не се събуди през цялата нощ.На сутринта температурата и беше спаднала и тя се чувстваше още по-добре. След обяд даже можеше да изпълнява задълженията си и по програмата на летния лагер.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 143844
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031