Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:50 - Диабет и неговото лечение с Трансфер Фактор
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 4864 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2011 10:39


                                  Диабет                  GeorgeT                 Аз бях диабетик с опит и с 2-3 инжекции на ден цели 51 год. и половина. Сега знаете, че аз не съм млад. Независимо от това, осем-десет месеца започнаха мускулни болки в крака, които ставаха все по-силни. Лекарят ми каза, че болката е причинена от диабет и че трябва да благодарим на Бога, че и двата ми крака все още са непокътнати. Болката стана непоносима, и започнах да използвам бастун, а след това се налови да купя електрическа инвалидна количка. Аз може да мина повече от 10-15 фута, без да се налага да седна и да изчакам да мине болката. По това време аз вече взимах Transfer Factor Plus около седем седмици. Преди да започна да приемам продукта, инсулиновите реакции просто ме бяха превзели. Седмица преди да почна TF Плюс, линейка идваше в къщи три пъти седмично. Но откакто започнах като Transfer Factor Plus, те не идват при мен. Инвалидната количка вече не е необходима, тя си почива тихо в един ъгъл. Аз станах щастлив човек, не разполагам с достатъчно думи, за да изразя благодарността си за трансфер Фактор. Но най-забележителното в тази история е доброта и сърдечността на хората, които ми помогнаха. Благодаря на хората, работещи в централното управление в Юта и забележителен дистрибутор Хелън Адамс от Ню Йорк, който ме регистрира. Тя е най-очарователната жена в света. Този продукт - най-доброто от всичко, което знам. TedB. Сега вече присъствам на всички срещи на дистрибуторите на 4life. Моята 48-годишна жена с диабетна периферна нефропатия, която се развива от 10 години. През 1997 г., нейното състояние се влоши рязко и продължи да се влошава. От февруари 1999 загубихме всякаква надежда и изглеждаше, че в рамките на 3-6 месеца жена ми няма да я има. Нейните лекари направиха всичко възможно, основно всичко се свеждаше до това, че те са й предписвали повече лекарства, които ни струваха около 570$ на месец. Трудно е да се предаде с думи това, което почувствах, седнал в леглото й, тъй като тя плачеше от болка, а аз бях безпомощен да й помогна. Веднъж се наложи да се обадя на линейка 3 пъти в продължение на 24 часа. В началото на март 1999год. най-големият ми син научи за трансфер фактор. Той се обади и каза, че продуктът може да помогне на майка ми. В отчаянието си, аз се хванах за това предложение след като се регистрирах и поръчих продукта. На 9 Март ние започнахме да й даваме по 3 капсули на трансфер фактори 3 пъти на ден. От този момент нещата вървяха бавно по оздравее. Пълното възстановяване е все още далеч, но ние имаме надежда и увереност, че тя ще живее. Преди това сме я хранили с лъжица, а сега тя се опитва да готви и мие чинии. Преди да започне да взима продукта, тя не можеше да стане от стола си и да се обърне на 180 градуса, но сега като използва специално устройство, тя може да се движи и да прави някаква работа в къщи. Тя почти вече няма нужда от външна помощ. Преди това тя се предвижваше само в инвалидна количка, но сега не я използва вече пет месеца и половина. За първи път за две години тя слезе в мазето и излезе от там самостоятелно. Благодаря на Бога за трансфер фактор и за това, което е направил за жена ми. MarcB. Аз страдах от диабет дълго време. Откакто съм с диагноза и за бъбречни заболявания през 1986 г., на всеки тримесеца правя кръвен тест. Трябва да контролирам нивото на кръвната захар и да приемам ново лекарство за поддържане на бъбреците.
След като започна
х да приемам Transfer Factor, бъбречната ми функция се възстанови до 80-90%. Лекарят ми каза, че не само бъбреците работят нормално, но те изглеждаха подмладени. Той също така отбеляза, че азот в кръвната урея, които преди стоеше на 35, сега се понижи до 19 при норма 10-15. За 14 години тази цифра е била увеличена двойно, в резултат на което бъбреците ми лошо филтрираха кръвта.
За първи път в живота си  аз повярвах в продукта. Бях една инсулинова помпа в продължение на седем години. Затова свидетелствам в полза на ТФ. Той не само ми помогна да не стигнем до болницата, но също така спря развитието на бъбречно заболяване, което само по себе си е чудо.   JennaF. Съпругът ми е с диабет. Той имаше язви по глезените в продължение на няколко години, и лекарите му изписаха един мехлем, който струваше около $ 90 за тройунция. Когато свърши мазилото, аз го убедих да започнете да използва Transfer Factor. Аз намазах раните му с кортизонов мехлем, с цел да няма сърбеж, след което отворих една капсула ТФ и смесих съдържанието й с мазилото. Това до известна степен помогна, но не бях постигнала желания резултат.
Тогава ме осени една идея:за да не се абсорбира в чаршафите, след намазването, раните трябва да се покрият с найлон. 3-4 дни след това краката на съпруга ми бяха различни. Зараснали корички, сърбежът спря и сега можем да контролираме появата на язви, като използваме  трансфер фактор към мехлема,а също така и с перорална употреба на Трансфер Фактор плюс.
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 143831
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031