Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 13:01 - Хепатит С
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 1470 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2011 11:07


  Гари П. През 1995г на Джеси му откриха хепатит С.Той вземал интерферон в течение на 8 месеца през 1996г. Това е много трудна процедура не само заради своята продължителност,но и заради страничните ефекти.Когато му беше открит хепатит С , то показателите на съдържанието на вируса в организма му бяха повече от 750 хиляди.След 4-5 месечен прием на интерферон,тези показатели се понижиха до 37 хиляди, а след това отново започнаха да се увеличават.По време на последния тест, когато той все още приемаше интерферон,тези показатели станаха 195 хиляди.Заради това,че съдържанието на вируса в организма му продължаваше да расте, на него му се наложи да прекрати интерферона.Неговият доктор казал,че с приема на интерферон за известно време се е забавил растежа на вируса,но неговото съдържание в организма ще се повишава.През 1999г. неговото самочувствие силно се влошило.Той се чувсвал по-зле,отколкото през времето когато отначало му беше открита болестта. През това време аз знаех за съществуването на Трансфер Фактор,но си мислех,че всичко на всичко е още една хранителна добавка,още един витамин.Но когато узнах,че помага на хората с хепатит С ,то реших,че моя приятел нищо няма да изгуби,трябва да опита и това средство.През това време неговото състояние продължаваше да се влошава.Когато започна да приема Трансфер Фактор Плюс,то много скоро той се почуства много по-добре.През първата седмица той вземаше 6 капсули Трансфер Фактор и 6 Трансфер Фактор Плюс ежедневно. След това,когато премина кризата той започна да приема по 3 капсули от всеки продукт ежедневно и продължава да прави това до сега.Преди две седмици ,когато му правиха тест за полимерзна верижна реакция (ПВР),за да се разбере състоянието –вируса беше 19 хиляди.Това,което се случи не може да се обясни.Когато Гари беше болен,той нямаше медицинска застраховка и всичко изглеждаше много мрачно.Когато вчера вечерта говори със своя лекуващ лекар ,той го посъветва да продължава да приема този продукт.До този момент ,след като моя приятел започна да взема този продукт той беше настроен скептично.Сега той е изпълнен с решимост да продължи да се лекува и от време на време си прави тестове.Но и без тестове се вижда ,че живота му се е възвърнал.Така без да се бавим,чрез резултатите от тестовете трябва да покажем на колкото може повече хора,за да се убедят в магическото действие на Трансфер Фактор и Трансфер Фактор Плюс..   Филис Б. През 1995 г. аз се разболях тежко и реших,че това е грип.Но когато се прегледах при лекаря,то се оказа че това е хепатит С - тежко вирусно заболяване на черния дроб.От този момент лекаря ми каза,че ми остават 10 години живот.Аз започнах да се лекувам с билки и витамини и тем подобни методи. През 1997г. моето състояние знамително се влоши,беше ми поразен панкреаса и далака и други органи.Тогава аз се обърнах към други лекари и започнаха да ме лекуват с интерферон и ребуталом.Аз ги вземах в продължение на 17 месеца.От време на време ми правиха кръвни анализи.През това време аз вече от 1 месец приемах Трансфер Фактор.Когато сравниха резултатите от тестовете преди приемането на Трансфер Фактора, и след това се оказа,че наличието на вируси се е снижило наполовина. Аз продължавам да вземам Трансфер Фактор, защото аз мисля,че това е незаменим продук. Ще разкажа на всички как този продукт ми спаси живота! Лабораторните показатели не могат да лъжат!  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 143849
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031