Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:55 - Онкология
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 2987 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 06.03.2011 10:08


                                                                                                       ОНКОЛОГИЯ Наташа,43 год.
Имах миома на матката от 8 години. През всички тези години наблюдаваха ме лекари, вземах различни медикаменти и хранителни добавки. Туморът не се е променил по размер. Тази година, аз започнах да взимам Transfer Factor (плюс). 2 седмици по-късно аз отново посетих гинеколог и ми направиха ултразвуково изследване. Виждайки на изображението на екрана, моя лекар, който ме наблюдава през всичките тези години, реши,че апаратът е повреден и ми предложи да посетя друг диагностичен център, в който оборудването е по-точно. Нейното устройство отчете моя тумор с почти 2 пъти по-малки размери. След още един месец туморът ми беше изчезнал. Аз съм много щастлива от резултата и пожелавам на всички жени, които имат този проблем като мен, да не отлагат вземането на трансфер фактор (плюс).
М.У. Санкт-Петербург Една жена с миома на матката от 12 седмици. Подготовка за операция. Поради лични проблеми са отложени за няколко месеца. Започва да приема ТФ класик и ТФ плюс. Няколко месеца по-късно на преглед за новата дата на операцията миома не е открита.   K. Людмила.
Свекървата на Людмила оперирана от рак на гърдата на 82год. Помоли за помощ (за възстановителна профилактична програма). Приема TF класик. От начало - по 2 капсули на ден,а след това-по 3 капсули. Взима ги 2 месеца, след което добави ТФ плюс. Спряха да я беспокоят болки в ставите, спря обезболяващите, кръвното налягане се стабилизира, настроението се е повишило.
  Жена на 38 години.
Диагноза: Фибромастопатия, фиброматозен възел на лявата гърда с размер 11 cм.
ТФ плюс – по една капсула 2 пъти на ден 2 седмици, след това по 1 капсула дневно.
Резултат: В рамките на един месец размер на възела намали до грахово зърно, а след 2 месеца изчезна напълно.
Жена на 56 год. Диагноза: Рак на гърда 3 степен. Отокът на дясната гърда 10 х 5 см. Без метастази. Минала курс на химиотерапия и рентгенотерапия. Вземала ТФ/плюс/ по 1 капсула 3 пъти на ден.Резултат: Бързо преминали болките, отпадналост и дипрессия. След 1 месец отокът изчезна.         П. С., 43 год, гр. Уфа През ноември 2004год. ми откриха диагноза: миеломно заболяване на кръвта с метастазми в гръбначния стълб. Лекарите прогнозираха максимум 3 месеца живот. Спешно назначиха химиотерапия и лъчетерапия. Аз не можех самостоятелно да се обслужвам. Жена ми донесе ТФ класик и аз започнах да взимам от 15 декамври по 12 капсули дневно. На 5-и ден децата ме заразиха с вирус грипа. Излезе ми херпес на носа и устните,а жена ми увеличи ми дозата до 16 капсули дневно за 7 дни. На Коледа аз вече можех да седя и прекарвах на компютъра по 30 минути на ден. През февруари вече вървях, използвайки бастун. На 15 февруари спрях ТФ. От средата на март взимам профилактичната доза от 3 капсули дневно. През май разхождам се навън без бастун и минавам около 1,5км на ден. През юли 2005год. тръгнах на работа. T.M.
Близък човек - рак на хранопровода 4 стадий – диагнозата е поставена на 12 юли миналата година. Операцията не е направена през лятото, отложена е за есента. Съставя програма от няколко БАД, която включва ТФ плюс. До есента състоянието му се подобри,процесът спря. Продължава ТФ и по време на облъчването. При лечението се разболява от пневмония, започва лечение с антибиотици. Отслбва с 12 кг. Подлага се на химиотерапия за четвърти път. Наддаде 16 кг. ЕКГ - минимални щети. Биохимичните показатели са в норма. Една година по-късно - рак в ремисия. Туморът е изчезнал напълно.
-Много от онкопациентите, които са били наблизо, започват да взимат ТФ. Те започват да се чувстват по-добре.

Един пациент с рак на хранопровода 4-та степен. Приема TF плюс - 9 капсули на ден. След поредния преглед - 2 степен.

Ангелина 53год.
Искам да кажа за братовчедка си. Тя вече не е сред живите. Тя имаше нефункционалност на стомаха - рак 4-ти стадий. Измъчват я силни болки, тя не може да яде нищо. Много е страдала, а със нея са страдали и близките й, но нищо не можеше да й помогне. Аз им предложих да започне Transfer Factor Plus. Когато тя започна да го взима, то скоро изчезнаха болките. Тя започва да се храни се почувства много по-добре. Ние не успяхме да спасим живота й, тъй като заболяването беше в много напреднал стадий. Но ние облекчихме състоянието й. След 2 месеца тя си отиде, но без мъчителна болка, което е много важно както за пациента, така и за роднините.

Един от пациентите с диагноза 
лимфогрануломатоз взема ТF по време на химиотерапия. Преди винаги се е чувствал зле след химиотерапия. Не се налага да взима болничен при инжектирането на химиотерапия. Сега след инжекциите веднага отива на работа. Успоредно с това изчезнаха симптоми на хроничен простатит. Жена на 50 год. С диагноза - рак на матката. Матката е премахната, в яйчниците са останали туморни образования. Назначена химиотерапия. Приема TF класик - 3 капсули на ден и ТF плюс - 3 капсули на ден по едно и също време в продължение на 2 седмици, след това намаля дозата до 2 капсули на ден от всеки вид, и така - 2 месеца. Втората седмица имаше силна интоксикация след химиотерапия, но резервите на организъма бяха силни и се справи без системи, увеличен прием на течности. Мина 2 курса на химиотерапия на фона на трансфер фактора. А една година след това се чувства добре и работи.

Една жена с миома започна да приема ТF, а след това – ТF плюс. Поредното изследване на ултразвук не показва фиброми.


              Баща ми има рак на простата. Предписана му е лъчетерапия. Той започва ТF плюс. 2 седмици след това лъчетерапия не е необходима. Продължава да взема ТФ + и се чувства добре. Тестовете показват значително по-добри резултати.

Жена на 65 год. с рак на матката и диабет. Взема ТF плюс 2 месеца. Нормализира се кръвната захар, състояние се стабилизира. Продължава да посещава онколог.

Мъж-пенсионер с рак на простата 4 степен. Опериран. При завръщането си от болницата не може да става от леглото самостоятелно и не излиза от къщи. Лекарите дават разочароваща прогноза. Започна TФ класик и ТФ плюс по 3-4 капсули на ден, след това по 2 капсули на ден. Максималната доза е била не повече от 4 капсули дневно. Една седмица по-късно се изправи сам и излезе навън. След един месец отиде на вилата си и по малко работи. Цяло лято прекара на вилата. През есента ходи с жена си на гости в Израел, по време на пътуването се чувства добре. Една година по-късно реши да оперира дългогодишната си херния и понесе операцията нормално. Сега взема ТФ профилактично.

Елена 42 год.
Имах бенка на тялото, която започна да расте. Отидох на лекар и след изследването ми поставиха диагноза – меланом, назначават спешна операция. Започнах трансфер фактор плюс най-малко 2 седмици преди операцията. След операцията по време на обходен професор беше изненадан от много бързо заздравяващи шевове. Аз продължих да пия TF и след операцията. Но, когато една седмица по-късно дойде резултата от хистологията, лекарят ми каза, че раковите клетки не са открити, но по време на предварителното проучване те бяха там.

Мери 56 год.
Преди 2 год. претърпях операция - рак на бъбреците. След операцията се чувствах много слаб. Често боледувах от настинки. Изглеждаше, че имунната ми система бе на най-ниското ниво. Така че, когато чух, че предназначението на ТФ е да подобрява работата на имунната система, аз веднага си купих 2 опаковки и започнах да взимам по 1 капсула 3 пъти на ден. Сега имам чувството, че не вървя, а летя. Аз съм подмладена. Аз дори започнах да получавам комплименти от мъжете. Отново се чувствам като млада привлекателна жена.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 143836
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031