Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 12:58 - Ракови заболявания
Автор: merit Категория: Други   
Прочетен: 2228 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2011 10:26


     РАКОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ   Само при споменаването на тази болест и възниква образа на тежки страдания.Ракът това е неконтролируем растеж на всяка една клетка в организма.За това съществуват толкова различни видове рак,колкото типове клетки има в организма.Огромни парични суми се отделят за намиране на средства за борба с тези заболявания.Между впрочем, войната обявена на рака през 1971г. Продължава с много скромен успех и е само в някои области.Ракът може да е в резултат на някои „отслабващи „ механизми,такива като вирусна инфекция, радиация и токсични вещества,намиращи се в обкръжаващата ни среда.Ако имунната система работи изправно,тя бързо ще разпознае и отстрани раковите клетки от организма.Ако раковата клетка се отклонява от въздействието на имунната система,тя може да прерастне в тумор.Така погледнато рака-това е неефективна работа на имунната система.Най-уязвими от рака са най-малките и по-възрастните.Освен това, учените разбират,че биха били велики в медицинските достижения и в науката ,ако имаха по-малко ограничения.Като лекар ,практикуващ вече 40 години аз заявявам: лекарите не излекуват пациентите. Това е удивителен и сложен механизъм,който ние наричаме самолечение-ролята на лекаря се свежда до това той да създаде подходящи условия за това.Установено е,че TF оказва най-доброто въздействие върху рак,предизвикан от вирус.При друтите типове рак TF изпълнява поддържаща функциите терапия. Неотдавна при проведени изследвания беше установено ,че при левкевия TF не действа като лекарство, т.е. непосрествено не убива раковите клетки ,а усилва способността на естествените клетки убийци (NK) да разруши тези клетки.Трансфер фактора по скоро е имунно –информационна молекула, а не противоракови агенти,които въздействат непосредствено.За това да кажем,че  TF ме е излекувал от рака,все едно да кажем ,че машината започва да работи без инструкции. Само най-добрите механици могат да работят без инструкции.Точно така,че далече не всяка имунна система е в състояние самостоятелно да се справи с такива заболявания.На повечето имунната система се нуждае от вестранна помощ.Укрепвайки имунната система с продукти създадени на основа на Трансфер фактор , помагаме на човека сам да се справи с рака  Ангелина Х  Надявам се,че моите показания ще помогнат да се спаси още някой живот.Когато бях на 12 години моята майка умря от рак,а по-късно от същия вид рак умря и моята леля. Аз знаех,че че генетически и в мен е заложена бомба със закъснител. Преди няколко години и моите страхове се оправдаха-неочаквано се поду корема ми. Отначало реших,че съм забременяла.Отидох на лекар,но се установи,че имам тумор на яйчника с размер 9-10 м. Незабавно взеха решение да ме оперират (мен непрекъснато ме преследваше мисълта,че моята майка,въпреки че беше получила най-доброто лечениеза своето време и беше използвала най-различни билки беше умряла).След като беше опериран тумора ми ми назначиха химиотерапия.За това ,че всички в моето семейство умираха от рак,считах ,че и мен ме очаква същата участ.Но баща ми не се предаваше Той ме задължи да вземам по 15 капсули   TF + на ден.Благодарение на това аз добре понасях химиотерапията. Моите лекари бяха изумени .Те казаха,че моята имунна система е останала силна по време на цялото лечениеАз благодаря на Бога за TF и благодаря на моя баща,че е открил за мен този забележителен продукт.  Гая Л. На 7 април 1998г. На нашата майка беше поставена диагноза рак на гърлото.Този вид рак е един от най-интензивните.Тя не пушеше,не пиеше горещи напитки,практически не употребяваше алкохол.За нас беше голямо притеснение,че тумора беше на гласните струни, на езика и на гърлото.Първото,което назначиха е премахване на езика.,след това изписаха курс по химиотерапия и облъчване.Тъй като моята майка е мъдра жена се съгласи на химиотерапията и облъчването ,но не и на отрязването на езика.След завършването на курса след 6 седмици тя беше толкова слаба,че едва се добираше до банята.Ние със сестра ми много се безпокояхме за нея.В резултат на облъчването езикът и се поду,така,че практически заемаше цялата и уста и и пречеше да диша.Притеснявахме се ,че тя ще издъхне докато спи и тази мисъл не ни даваше покой и на нас и на нея.Когато аз узнах за TF веднага бях готовада  изпробвам това различно средство.Започнах да го давам на мама.Знам ,че трудно ще повярвате на това ,но след 4 дни и дойде такава енергия ,че тя реши да отиде на хоров концерт в Сиатъл.След две седмици в устата и се появи повишено слюноотделяне.Състоянието и продължаваше да се подобрява и малко след това започна да говори.След още две седмици тя ни сготви такива различни вкусотии ,за които ние дори не сме си мечтали.Тя отново приказваше с приятелите си ги напътстваше. Колкото може повече хора,ако могат да узнаят за това,че съществува продукт,който може да победи болката

transferfactor4life@abv.bg
tel:0894664080



.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merit
Категория: Други
Прочетен: 143856
Постинги: 43
Коментари: 39
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031